вівторок, червня 24, 2008

Проджект менеджерство

Сьогодня закінчився 9-й день як я повністю змінив профіль роботи.
Як кажуть, та людина яка не вміє сама щось робити або критикує або керує - я вибрав другий шлях, або можна сказати що цей шлях вибрав мене.
Після піврічного вагання (крок вперед і 2 назад) мене зробили керівником проекту (Project manager) на проекті на якому я пропрацював 3 роки, хоча я й хотів змінити проект до того.
Уявлення про цю роботу, як виявилося, в мене було не зовсім правильне. Ще 2 тижні назад мені чомусь здавалося, що нагрузка в менеджера поменше буде хоча відповідальність побільше. Після 2-х днів роботи мої ілюзії розбилися об граніт жорстокої реальності. Щоб нічого не забувати зробив собі ТуДу ліст. Зараз в ньому 31 пункт і з кожнем днем список тільки збільшується...

Не знаю чому, але з одна з вимог керівництва була переїхати до Львова на деякий час - так що зараз я маю змогу відвідати всіх друзів, що накопив за перші 3 роки на Серві. Це плюс. Знову дорога Львів-Франківськ-Львів - жах ..... і великий мінус.
Поселили мене в квартирку яку знімає фірма - зовсім непогана - нас там живе двоє (ще девелопер з Франківська) в 3-х кімнатній квартирі. Якщо порівняти із загрузкою моєї попередньої квартири в Львові - то це палац. Плюс - прибиральниці прибирають 2 рази в тиждень (нарешті справдилася моя мрія), мінус - вони чогось приходять прибирати дуже рано і цим мене будять (((( - приходиться йти на роботу.
Сам Львів за цей час не змінився - не буду описувати деталі - щоб львівських не образити ;).

Робота. В порівняні з франківським - таке враження, що тут люди працюють в пів сили - уявіть собі - ніхто!!! не залишається на ніч і не приходить на роботу в суботу - трутні :) .

Треба йти - недоліком є що треба собі самому їсти готувати - а потім що то їсти - виживати. Так що як кажуть америкоси - бай-бай. Далі буде.

10 коментарів:

Roman LuVR сказав...

вітання! сподіваюся в нас, львівських, буде троха більше часу аби все таки за період твого перебування в Львові ми таки кудись вибралися.

Bohdan Mushkevych сказав...

Ха! Всі радості ще попереду!
Нехай в твої вітрила ловиться тільки добрий попутній вітер. Жодних штормів чи буревіїв. І поменше менеджерів над тобою
:)

Yuriy P сказав...

Ну звичайно ТуДу ліст й надалі буде рости. Якщо ми в понеділок фіксали до ночі "Copy/Paste" баги, які в принципі міг зробити будь хто :-)

AMA сказав...

Ну Андрій, я тобі щиро співчуваю ;). Давай ми якось наворожимо щоб інший проект розрісся і підеш на нього ПМ ;), тут точно такого напрягу не буде :).
А взагалі ти молодець, і як то кажуть що нас не вбиває, то робить нас сильнішими.

Unknown сказав...

Впізнаю Андрія - все окей і ще трохи бурчить ;))) прибиральниця в квартирі - то якесь багатійство і заокеанські замашки (щиро рада за тебе). не з того боку почала)) вітаю з підвищенням - це завжди приємно. ТУ ДУ ЛІСТ - це круто. в мене теж такий і там постійно купа завдань, і по мірі місяця по легке то все розгрібається. бажаю тобі легкої реалізації всього, гарної погоди, і швидкого долання дороги Франківськ-Львів!!!

Andriy Babala сказав...

Хто бурчить? Я бурчу? Я ніколи не бурчу. І чого ти вирішила, що я бурчу. То був не я.... )))

Всім дякую. ТуДу ліст зменшився в 10 раз - так що усе йде на поправку.

І зовсім я не бурчу...

Ruslan сказав...

Андрію, Франківськ вболіває за тебе ;) Не люблю плагіат, але люди кажуть, що всі зміни на краще.

Stas сказав...

Привіт!
Про то шо ніхто не залишається на ніч то ти вже загнув ))). В нас є пару людей які стабільно поночах сидять. А один жвір стабільно 2-3 ночі в тиждень. Такшо не тре тутка тойво ;))))))))))

Andriy Babala сказав...

Я говорив про свій проект. ))
У франківську на той час нічна робота просто була майже стандартом.

Анонім сказав...

Здравствуйте)
просто захотелось отметить, что очень легкое и интересное жизнеописание PM жизни))
искала инфу трудности и сложности PM жизни - а нашла ваш блог)
whatever) просто очень приятно было прочесть)
Удачи вам)